Як залучити клієнтів на початку своєї діяльності?

Корисна інформація для новоспечених підприємців.
21.01.2021
Як залучити клієнтів на початку своєї діяльності?

Багато підприємців стикаються з проблемою залучення більшої кількості клієнтів. Одні думають, що достатньо створити хороший продукт або запропонувати вигідний товар і хвиля зацікавлених покупців самостійно хлине до прилавків. Пора запам'ятати, що покупці не "знаходяться" самі. Звісно, не існує універсального плану, який підійде всім, але ми вирішили розказати Вам про декілька найголовніших інструментів, на які точно варто звернути увагу та інтегрувати у свою діяльність. Якщо Ви новачок і тільки починаєте свою діяльність, радимо почати з таких кроків.

1. Будь-якій компанії важливо підвищувати довіру до їх пропозиції. Багатьом зробити цей крок заважає невпевненість: «А раптом це нікому не потрібно? А що якщо у конкурентів продукт / послуга краще? Яке місце я буду займати на ринку?». Але істина в тому, що завжди є ті, хто робить щось краще і щось гірше за Вас. Тому варто просто вірити в свою ідею та не боятись про неї заявляти.

2. Написання стратегії. Якщо коротко, то всюди потрібен план і компанія повинна знати, куди вона рухається ближчі декілька років, які несе цінності та які перед собою ставить цілі. Якщо Ви не зовсім компетентні у показниках ефективності діяльності, не знаєте, яким чином Вам рухатись далі та нарощувати капітал, радимо скористатись послугами аутсорсингової компанії або найняти досвідченого маркетолога, які за символічну суму розпишуть та складуть детальну стратегію для Вашої компанії. Хороша стратегія не коштує дешево і пам’ятайте, що ці кошти Ви вкладаєте в розвиток, визначеність курсу та стабільність компанії.

3. Приділіть увагу соцмережам, навіть якщо вони не приносять Вам замовлень. Більшість клієнтів перед покупкою чи дзвінком відвідують Instagram або Facebook, щоб проникнутись загальною атмосферою, поцікавитись діяльністю компанії і її досягненнями, погортати фото продукції і ще раз переконати себе у доцільності покупки. Соцмережі повинні викликати довіру, бути привабливими та допомагати просувати Ваше діло. Змусьте їх працювати на Вас.

4. Для тих, хто тільки виходить на ринок та ще не напрацював свою базу лояльних клієнтів, радимо не боятись «холодних дзвінків». Багато хто соромиться або вважає це досить застарілим методом просування, проте якщо все робити правильно, «холодні дзвінки» можуть стати відмінним каналом залучення нових покупців. Таким методом користуються не тільки новачки, але і багато досвідчених компаній, що функціонують на ринку вже не один рік, тим самим інформуючи та залучаючи ще більше число зацікавлених споживачів та розширюючи клієнтську базу. Зазвичай, таким методом користуються компанії, що орієнтовані на оптові продажі і ті, що позиціонують себе як постачальники.

Отже, якщо Ви починаєте власну справу або тільки недавно ступили на цей непростий шлях, вищеперераховані техніки допоможуть Вам підвищити впізнаваність та наростити певну базу клієнтів. Головне, що потрібно запам’ятати, немає 100% ефективного плану, який підійде всім, потрібно постійно пробувати та тестувати, залишаючи ті варіанти, які є найбільш ефективними для Вашого виду діяльності.