Як обрати упаковку для товару?

На що потрібно звернути увагу при виборі упаковки.
18.12.2019
Як обрати упаковку для товару?

Для початку необхідно розібратись, навіщо потрібна гнучка упаковка. Звісно, крім захисних функцій та функцій транспортування, вона виконує ще й функції носія реклами та інформації, наприклад, пакети з логотипом. Дана функція дозволяє дізнатися про товар основну інформацію і швидко його ідентифікувати.

Як зробити так, щоб упаковка "продавала"

Перш за все, потрібно дати відповідь на 2 найбільш важливих запитання:
1. Що потрібно продати?
2. Хто цільова аудиторія?

Тобто, який це товар: продукти харчування, одяг, можливо, це взагалі шини. Відповівши на це питання,можна наполовину наблизитися до відповіді. Наприклад, якщо товар – взуття, то чудовим варіантом буде пакет "банан" з донною складкою, в який запросто вміщається габаритна коробка. Для сипучого товару ідеально підійде дой-пак, а для квітів, наприклад – конусний пакет.

Продукція клієнтів, що звертаються до компанії Logogroup, надзвичайно різноманітна. Кожен товар вимагає індивідуального підходу, тому пропонуємо звернутися за консультацією за номером, вказаним на сайті.

Далі, потрібно розібратись, хто є покупцем товару і виявити основні ознаки, що об'єднують цільову аудиторію. Чоловіки, жінки, діти, пенсіонери, туристи, спортсмени, заможні чи громадяни з достатком середнього рівня. Можна постаратися виділити середньостатистичного покупця за допомогою чіткої сегментації за чотирма принципами: 

- демографічний;
- географічний;
- поведінковий;
- психографічний.

Наприклад, товар в рожевій упаковці деякі чоловіки принципово не сприймають. Так само і дитячу увагу важко привернути блідими кольорами, тут більше підійде пакет для упакування з яскравими мультяшними героями. Якщо покупець товару – пенсіонер, то більшості з них достатньо, щоб упаковка була просто міцною.
Виявивши цільову аудиторію, можна обрати дизайн упаковки, форму та кольори.

Отже, перше питання дасть відповідь на вид і призначення упаковки, а відповівши на друге, легше буде визначитись з кольорами та візуальною складовою загалом, а також, потрібен пакет з логотипом чи надати перевагу серійній продукції.
Менеджери компанії Logogroup допоможуть знайти відповіді на ці та інші запитання, якісно проконсультують і запропонують найкращий варіант.