Як обрати упаковку для товару?
Для початку необхідно розібратись, навіщо потрібна гнучка упаковка. Звісно, крім захисних функцій та функцій транспортування, вона виконує ще й функції носія реклами та інформації, наприклад, пакети з логотипом. Дана функція дозволяє дізнатися про товар основну інформацію і швидко його ідентифікувати.
Як зробити так, щоб упаковка "продавала"
Перш за все, потрібно дати відповідь на 2 найбільш важливих запитання:
1. Що потрібно продати?
2. Хто цільова аудиторія?
Тобто, який це товар: продукти харчування, одяг, можливо, це взагалі шини. Відповівши на це питання,можна наполовину наблизитися до відповіді. Наприклад, якщо товар – взуття, то чудовим варіантом буде пакет "банан" з донною складкою, в який запросто вміщається габаритна коробка. Для сипучого товару ідеально підійде дой-пак, а для квітів, наприклад – конусний пакет.
Продукція клієнтів, що звертаються до компанії Logogroup, надзвичайно різноманітна. Кожен товар вимагає індивідуального підходу, тому пропонуємо звернутися за консультацією за номером, вказаним на сайті.
Далі, потрібно розібратись, хто є покупцем товару і виявити основні ознаки, що об'єднують цільову аудиторію. Чоловіки, жінки, діти, пенсіонери, туристи, спортсмени, заможні чи громадяни з достатком середнього рівня. Можна постаратися виділити середньостатистичного покупця за допомогою чіткої сегментації за чотирма принципами:
- демографічний;
- географічний;
- поведінковий;
- психографічний.
Наприклад, товар в рожевій упаковці деякі чоловіки принципово не сприймають. Так само і дитячу увагу важко привернути блідими кольорами, тут більше підійде пакет для упакування з яскравими мультяшними героями. Якщо покупець товару – пенсіонер, то більшості з них достатньо, щоб упаковка була просто міцною.
Виявивши цільову аудиторію, можна обрати дизайн упаковки, форму та кольори.
Отже, перше питання дасть відповідь на вид і призначення упаковки, а відповівши на друге, легше буде визначитись з кольорами та візуальною складовою загалом, а також, потрібен пакет з логотипом чи надати перевагу серійній продукції.
Менеджери компанії Logogroup допоможуть знайти відповіді на ці та інші запитання, якісно проконсультують і запропонують найкращий варіант.