Тенденції в світі пакування, що надихають

Що зараз модно друкувати на упаковці.
25.08.2020
Тенденції в світі пакування, що надихають

Останні декілька років безумовно стали унікальними та інноваційними для світу упаковки. Давно доведено, що вдала упаковка чудово просуває товар. Тому, якщо Ви власник бренду, який хоче бути успішними або давно плануєте вийти на новий рівень доходів, Вам потрібно розуміти, що упаковка - німий продавець товару. І починається усе саме з неї!

Пропонуємо ознайомитись з декількома тенденціями в світі пакетів з логотипом та гнучкої упаковки та перейняти щось з цього для свого бізнесу. ⠀

1. Екологічна упаковка. Зараз просто на піку популярності біорозкладні пакети з логотипом, і не дарма. Така упаковка розкладається через три роки після виготовлення, а в сучасному світі такі рішення є просто необхідними.

2. Упаковка з історією. Це не означає, що потрібно писати хронографію створення Вашого бренду на упаковці. Це можуть бути чіткі цифри та переваги компанії; вершини, яких Вам вдалося досягти. Або маленька історія про продукт з героями, що закарбуються в пам’яті, можна в картинках. Чудово, якщо буде якийсь сюжет.

3. Максималізм та мінімалізм. Так, дві крайнощі, які при правильному підборі кольорів та форм можуть створити чудо.

4. Метаморфози. Можливо, Ви десь бачили зображення, коли апельсин перетворюється у сік або коли фрукт плавно перетікає у зображення пташки. Ідей дійсно безліч, головне щоб це було цікаво, круто та по-новому. В такому випадку, упаковка з логотипом здатна продати товар за лічені секунди.

5. Натуральність та пастельні кольори. Тенденція до нейтральних природніх кольорів вже давно увійшла на ринки фірмових пакетів для пакування. Серед чисельності яскравих зображень всюди: на телебаченні, вивісках, транспорті, на одязі, зараз в очі кидається натуральність, за якою ми так сумували.

6. Голографічні елементи на чорному фоні. Виглядає такий мікс справді круто, проте підходить далеко не для кожного товару.

Тенденції створюємо ми: виробники упаковки, власники брендів та покупці. Тому, радимо Вам завжди бути відкритими до змін та не боятись створювати щось нове. А ми Вам з радістю допоможемо, втіливши Ваші мрії у реальність.