Реклама на пакетах

Переваги поліетиленових пакетів з логотипом.
27.01.2020
Реклама на пакетах

Пакети з логотипом є досить популярною продукцією, відзначають компанії, що займаються виготовленням пакетів та іншої гнучкої упаковки. Таке явище пояснюється дуже легко. Справа в тому, що пакети з логотипом є одним із найбільш доступних, ефективних та дешевих способів реклами. Пакетами користуються щоденно і вони завжди на виду, тому, зображення чи надписи, що на них наносяться, запам’ятовуються оточуючим. Стильні та яскраві, виконані у фірмовому стилі компанії, пакети з логотипом, привернуть увагу потенційних клієнтів.

Пакети на замовлення – швидкий і дієвий спосіб заявити про свою компанію чи просто підтримати імідж фірми і ним не можна нехтувати.

Такий вид реклами дійсно конкурує на рівні з рекламою у ЗМІ, проте є значно дешевшим.
Поліетиленові пакети - настільки універсальна упаковка, що неважливо, будуть це пакети для пакування одягу, продуктів чи промислових товарів, вона підходить майже для всіх сфер бізнесу. Компанія Logogroup також займається виробництвом пакетів з вторинної сировини та виготовляє біорозкладні пакети з додаванням спеціальної добавки (пакети еко).

Переваги реклами на поліетиленових пакетах:
1. Вартість.
Реклама на пакетах – один із найдешевших маркетингових інструментів, що використовується для популяризації та просування компанії. Витрачені кошти окупаються дуже швидко та приносять досить довготривалий ефект.

2. Ефективність.
Витрачаючи зовсім невелику суму, компанія отримує дієву та всім доступну рекламу на виробі. Пакетами користуються всі і всюди, тому виходить, що така реклама не має часових обмежень та рамок.

3. Практичність.
По-перше, пакети з логотипом чи без нього – це турбота про клієнтів і їх зручність. З такими компаніями хочеться мати справу та повертатися ще. Відповідно, пакет «майка», « банан» чи «петля», найчастіше стають невід’ємним атрибутом під час здійснення клієнтами покупок.

4. Спосіб заробити.
На зворотній стороні пакета можна розміщувати рекламу про своїх партнерів, котрі заплатять за цю послугу. Багато компаній користуються цим методом, щоб на всі 100% максимізувати вигоду з пакетної продукції.

5. Масовість.
Реклама на пакетах призначена для широкої аудиторії, тому охоплює більше потенційних клієнтів, порівняно з друкованою рекламою.

6. Імідж.
Багато компаній використовують пакети з логотипом у якості іміджевої реклами та часто видають їх безкоштовно при здійсненні покупки. Затрати на такий захід не є істотними, проте значно підвищують рівень компанії в очах її клієнтів.

Переваг реклами на поліетиленових пакетах значно більше, що і пояснює таку популярність на їх виробництво. Найчастіше компанії, що виготовляють упаковку, в тому числі, і компанія Logogroup, пропонують купити пакети оптом так, як це набагато вигідніше і кінцева вартість великих партій може бути в рази дешевшою, ніж купувати в малих кількостях.