6 секретів упаковки, що продає

Як обрати гнучку упаковку та пакети з логотипом.
29.06.2020
6 секретів упаковки, що продає

Згідно дослідженням маркетологів: між тим, коли потенційний покупець звертає увагу на упаковку та зацікавлюється нею проходить кілька секунд. Всі давно знають, що упаковка - один із найважливіших чинників для скоєння покупки. Наша компанія знає, як створити стильні пакети з логотипом та гнучку упаковку, що виділить Вас на фоні конкурентів.

Фраза: "упаковка - німий продавець товару" - вже давно не є секретом, проте мало хто бере її на озброєння. Саме ті підприємці, які зрозуміли усю важливість цього висловлювання, займають лідерські позиції та конкурують з рівними собі суперниками, виводячи товар на новий рівень.

Декілька принципів правильно обраної гнучкої упаковки або пакетів з логотипом:
1. Покупець повинен одразу зрозуміти, що перед ним за товар. Як обрати колір брендованих пакетів?
2. Упаковка повинна привертати зацікавлене око споживача серед безлічі аналогів. Спробуйте використати небанальні форми та дизайни. Наприклад, новинка – прозорі пакети «майка» з логотипом.
3. Проведіть опитування або скористайтесь послугами спеціалізованих агенцій з маркетингових досліджень, які допоможуть дізнатися, що було б цікаво бачити Вашій цільовій аудиторії.
4. Найважливіша інформація повинна бути розміщена в центрі. Мало хто з нескінченного потоку людей захоче розбиратись в абстрактній композиції різних елементів без центру та очевидної структури. Адже більшість покупців не має лишнього часу.
5. Чесність. Згадайте свої відчуття, коли на упаковці було зображене апетитне, красиве морозиво, а насправді, воно виявилось навіть наполовину не схожим на те, що було надруковано на упаковці. Це поганий маркетинговий хід і він не забезпечить довгострокових стосунків з клієнтом, так як він почуватиметься обманутим.
6. Старайтесь не використовувати банальні фрази-кліше типу: «найкраща якість» «чудовий смак» і тд. Таке нахвалювання своєї продукції вже давно відійшло на другий план, бо ним користуються усі. Якщо Ваш товар або упаковка – еко, наголосіть на цьому, якщо він дешевший за інші – так і напишіть. Покупець швидше всього запам’ятає саме такий товар.

Нові пакувальні рішення допоможуть привернути зовсім нову цільову аудиторію до свого продукту. Експериментуйте з упаковкою та пробуйте щось цікаве та незвичне. А ми можемо виготовити для Вас сучасну та стильну упаковку або пакети для пакування.
Великим бонусом є те, що ми пропонуємо безкоштовний дизайн та доставку по всій Україні.