10 трендів в дизайні упаковок на 2021-ий рік!

Унікальна підбірка свіжих дизайнерських рішень.
24.12.2020

З наближенням нового року всі, хто має відношення до виробництва та продажів, з нетерпінням чекають нових тенденцій дизайну упаковки, які дивуватимуть нас у 2021-му році.

Це зовсім не означає, що треба щороку робити ребрендинг упаковки, змінювати дизайни та слідувати всім тенденціям. Адже Ваш бренд повинен залишатись собою, тільки інколи підживлюючись новими ідеями і стилістичними або функціональними рішеннями. Проте ці ідеї чудово підійдуть тим, хто тільки виходить на ринок або давно мріє про зміну стилю в упаковці. Як же це круто, коли бренд знає, що зараз в тренді та вміє це правильно інтегрувати у власну діяльність. Споживачі завжди помічають такі дрібниці та завжди спрямовують свою лояльність на прогресивних та сучасних виробників.

В цій статті хочемо зупинитись на трендах саме в дизайні упаковки, які переважатимуть у 2021-му році.

1. Крихітні ілюстровані візерунки, що розкривають те, що всередині.
Візерунки та ілюстрації можуть бути набагато більше, ніж просто прикрасою. Вони можуть бути ключем до загадки, що саме знаходиться всередині упаковки. У 2021-му році очікуйте побачити на упаковках багато хитромудрих візерунків та крихітних ілюстрацій. Ці ілюстрації будуть спрощені або абстрактні, та більше нагадуватимуть художнє відтворення того, що знаходиться в упаковці, ніж буквально вказувати на сам товар.

          

2. Суперпроста геометрія.
Ще одна тенденція в світі упаковки, яку ми побачимо в 2021 році, є дизайн, який використовує надзвичайно спрощені, але сміливі геометричні концепції. Ми побачимо сміливу геометрію з акуратними лініями, гострими кутами та виразними кольорами.

_______________________________     

3. Упаковка, одягнена в образотворче мистецтво.
У новому році очікуйте побачити безліч дизайнів упаковки, де сама упаковка є витвором мистецтва. Ця тенденція здебільшого набирає обертів завдяки люксовим продуктам, але її також можна застосовувати на товарах середнього класу. Дизайнери черпають натхнення з картин та текстур фарб або грайливо інтегруючи їх у свої конструкції, або роблячи фокусом. Метою є розмиття межі між дизайном упаковки та образотворчим мистецтвом.

                                          

4. Технічні та анатомічні малюнки чорнилом.
В цілому, майбутні тенденції упаковки, прогнозовані на 2021-ий рік більше нагадують «картинну галерею», ніж «комерційний графічний дизайн». Очікується побачити безліч продуктів, упаковки яких здаватимуться, виринули прямо з анатомічної ілюстрації чи інженерного плану. Можливо, це тому, що 2020-ий рік змусив нас сповільнити і переоцінити багато речей або, можливо, це відповідь рокам, коли мінімалізм панував у дизайні упаковки. У будь-якому випадку, підготуйтеся побачити більше малюнків із неймовірними деталями, які виглядають так, ніби вони були намальовані від руки для давньої (а часом і сюрреалістичної) наукової публікації.

                                    

5. Блоки кольорів органічної форми.
Унікальні поєднання кольорів та форм кольорових блоків. Це не чіткі кольорові прямокутні коробочки, які створюють ідеальні сітки та чіткі лінії; це нерівні, ластовинні та плямисті колажі, які можуть черпати натхнення, наприклад, в еклектичному квітнику або забарвленні далматина. Візерунки накладаються поверх кольорів, дизайнери граються з несподіваними кольоровими палітрами, а фігури, такі як спіралі та бризки, є головною прикрасою такого виду дизайну. Часто це поєднання непоєднуваного.

                                

6. Автентичний старовинний дизайн.
Вінтажний стиль в упаковці вже певний час не сходить з перших позицій у трендах, але, що нового буде у 2021 році? Весь процес розпаковки товару повинен виглядати настільки автентичним, щоб клієнтові здалось, що він скоїв подорож у часі. Матеріали, форми, дизайни, текстури – все повинно дихати старовиною.

                                                                          

7. Назви товарів спереду та по центру.
Замість того, щоб ставити ілюстрацію чи логотип в центр упаковки, деякі дизайнери роблять зіркою своїх дизайнів ім’я або назву продукту. Ці дизайни виходять надзвичайно креативними, що дозволяє назві товару займати головне місце. Кожне ім’я на цих дизайнах упаковки виглядає як витвір мистецтва, надаючи всьому дизайну особливої індивідуальності. Завдяки такій упаковці немає сумнівів у тому, як називається продукт чи що це за продукт. Насправді, це ідеальна тенденція упаковки для підприємств, спрямованих на підвищення поінформованості про бренд. Ці конструкції спираються на сильну типографіку, яка може відповідати цілій естетиці бренду. Будь-які додаткові елементи дизайну використовують тільки для того, щоб назва сяяла та привертала увагу.

                                        

 

8. Ідеальна симетрія зображення.
Хоча деякі дизайнери упаковки і використовують у своїх дизайнах органічно недосконалі форми, інші рухаються зовсім у протилежному напрямку і створюють ідеально симетричні дизайни. Ці конструкції звертаються до нашого почуття порядку, даючи нам відчуття заземленості серед хаосу, що зараз відбувається у світі.

                               

9. Сюжетна упаковка із вигаданими персонажами.
Сюжети є ключовою частиною будь-якого ефективного брендування, і в 2021 році ви побачите багато брендів, які поширюють свої розповіді на упаковках. 2021-ий рік подарує нам персонажів, які виходитимуть за рамки того, щоб бути просто талісманами, і, здавалося б, переживатимуть власні розгорнуті історії. Отже, замість того, щоб заходити на веб-сайт бренду, щоб прочитати їх історію або зробити висновок про історію бренду через рекламу, яку він транслює, клієнти отримають головного героя з цікавою історією прямо з пакету їхньої покупки.

 

                                                            

10. Суцільний однотонний колір.
Поряд із сміливою упаковкою, яка нагадуватиме вибух геометрії та кольорів, Ви гарантовано побачите товари, упаковані в одноколірні упаковки. Хоча це працює з набагато обмеженішою палітрою, ця тенденція до упаковки має не менший потенціал, ніж будь-яка інша у цьому списку. Одне, що ви помітите в цих дизайнах упаковки, це те, що вони здебільшого використовують яскраві, сміливі кольори. Ось чому ця тенденція відчувається настільки свіжою - це не буде стерильна суцільно біла упаковка; ці конструкції голосні, приємні і приймають чітко сміливий тон. Тут дизайнери обирають незвичайний відтінок, який створює настрій і спрямовує погляд покупця безпосередньо на товар. Роблячи це, вони формують очікування, розповідаючи покупцеві про товар, а не відразу демонструючи його.

                

Ну що, тепер Ви готові до нових тенденцій в дизайні упаковки на 2021-ий рік?

Якщо Ви плануєте випустити на ринок новий продукт або давно мрієте переробити поточний вигляд товару – спробуйте запакувати його в одну з найгарячіших тенденцій. Як відомо, упаковка – німий продавець товару. Чудовий дизайн упаковки змушує покупців насолоджуватися Вашим продуктом ще до того, як вони його навіть відкриють, тому не втрачайте можливості порадувати їх із першої ж секунди.

Наша компанія йде в ногу з часом, тому ми завжди готові до реалізації найбільш сміливих ідей та дизайнів. Займаємось виготовленням упаковки тільки з поліетилену, поліпропілену або біорозкладного матеріалу. Телефонуйте нам та замовляйте унікальну упаковку, яка гарантовано привертатиме увагу Ваших покупців, збільшуючи продажі!